onsdag 21. desember 2011

Dagen før dagen...

Mandag tok vi ungene med på jobb om morgenen. De sitter utenfor administrasjonen med diverse maskiner/skjermer og spiller eller ser på ting eller gjør lekser. Bengt og jeg prøvde å finne mer ut om arbeidstillatelse...

Kontoret vårt er en gammel svømmegarderobe! Utenfor er det et tomt basseng. Tenk så fantastisk hvis det hadde vært i bruk!!!
Midt på bildet sees et mangotre som er fint å ha i lunsjpausen!
Vi kaller kontoret internasjonalen fordi vi deler det med nabo og kollega Mr Fideli Mumba, som er leder av internasjonal kommite!

Etter teabreak kjørte jeg og ungene Tove og Aksel ut til Tongabezi, som skal være en veeeeldig fin lodge rett utenfor byen. På veien ut kjører vi gjennom en liten del av game parken her, og da fikk vi jammen se både aper, sjiraffer og de rådyrliknende dyrene jeg aldri husker hva heter... Og vi kjørte ike mer enn 10-20min fra jobb! Morro!
Stedet virka veldig bra, så jeg bestilte likegodt overnatting på julaften! Dritdyrt, men med all mat og drikke + div river activities og christmass activities inkludert, er det kanskje ikke så ille likevel...? http://tongabezi.com/
Seinere dro vi på Olgas og spiste pizza. Eirunn og jeg stakk av en stund for å kjøpe bursdagsgaver til Ingfrid: malersaker, ny sekk, topp, skjørt, solbriller og sølvsandaler!
Vi hadde ikke noe nett den kvelden, så da kunne vi skravle med naboen og gjøre ingenting med god samvittighet!

1 kommentar:

  1. Fy f..n så bra.. Det er ikke tilfeldigvis flere ledige stillinger der nede..... Omså bare for litt.

    Her er det svært få sebraer å se rundt omkring, men heldigvis har vi jo mørketida. Litt snø har vi heldigvis, og nå nærmer jula seg med stormskritt.

    Kos dere suuuupermasse, så må vi skypes snart.

    Hils alle sammen så mye fra oss.

    Oddrun

    SvarSlett